April 10, 2014

It's Tumblr Time

 
This last couple of weeks I've been so busy that I hardly find time to actually sleep. I wake every morning at 6AM and go to work, I finish work at 5:30PM and go study, so basically when I actually have the time to blog I end up falling asleep in the computer. I'm exhausted and I need vacation!
This is basically the reason behind my really few posts around this days.
Still, even with my day schedule to the second, I decided to create a Tumblr, yes a Tumblr, I like the idea of having a place where I can share the pictures that I like, it is such a visual place that really makes me wanna have my own.
So here it is my new Tumblr page, Sara Edwards Silva.
Take a look.
 
 
Estes últimos tempos tem sido super complicados e ocupados que mal encontro tempo para dormir. Acordo todos os dias às 6 da manhã e vou para o trabalho, saio às 17h30 e vou estudar, basicamente quando tenho tempo de vir ao blog acabo por adormecer em cima do computador. Ando mesmo cansada e preciso de férias!
Esta é mesmo a razão que explica a minha ausência e os poucos posts por estes dias.
Mesmo assim, com este horário de loucos que tenho, decidi criar um Tumblr, sim um Tumblr, gosto da ideia de ter um sitio onde posso partilhar as fotos que gosto, este é um espaço tão visual que me fez querer ter um.
Aqui está a minha página do Tumblr, Sara Edwards Silva.
Take a look.
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara